forum A Trieste ... Forum Index forum A Trieste ...
un logo de la mente, no solo una cita`

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
forum A Trieste ... Forum Index

I FONDA!
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Istria
View previous topic :: View next topic  
Author Message
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 12:52 am    Post subject: Reply with quote

visto che no savemo ancora se e cossa che i Fonda comerciava, mi la spostassi nela sezion dei vicini istriani :-D
Back to top
View user's profile Send private message
ffdt
Site Admin

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 1:23 am    Post subject: Reply with quote

Va ben ... andada ;-D ... sposto ;-D

Concerto
Madona de la Neve
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 6:57 am    Post subject: Reply with quote

Scusa Franco, ma sto post me par un poco zingano :-D , perchè te lo ga messo in Friul, Slovenia Dalmazia mentre invece el dovessi andar in Istria, che la più parte dei Fonda xe istriani.. lo sposto mi adesso, che un istrian ( come che son anche un pochetin mi Wink :-D ) podessi anche secarse Wink :-D
Back to top
refolo
distinto

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 10:55 am    Post subject: I Fonda Reply with quote

non xe zingano!!!!!!!!!!!!!!
ma alquanto nobile. Non capisso el motivo che dubite' de tutto? quando qua' in Australia ghe xe i sui antenati?....cugini, e compagni! (FONDA)
Se vole' esser sicuri? allora xe quel che digo mi" ""NON SAVE' UNA PIPA""
Non voio esser impulsiva su robe che non save', ma come spiega' a Beta!
xe tante robettine, che non xe scritte nella storia, perche' le robe brutte xe stade messe e scovade sotto el tapedo!
Andemo avanti con altre notizie, o storielle romantiche.
Maria aka Refolo
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 12:33 pm    Post subject: Re: I Fonda Reply with quote

refolo wrote:
non xe zingano!!!!!!!!!!!!!!
ma alquanto nobile. Non capisso el motivo che dubite' de tutto? quando qua' in Australia ghe xe i sui antenati?....cugini, e compagni! (FONDA)
el zingano, in quanto nomade, che gira de qua e de là, no intendevo i Fonda, ma el post che lo stemo spostando de una sezion a l'altra del forum :-D :-D :-D !! Maria, no state rabiar!!! che no xe el caso!! :-D :-D :-D

Last edited by babatriestina on Thu Apr 20, 2006 4:13 pm; edited 1 time in total
Back to top
Nona Picia
no montar in scagno ;-D

PostPosted: Thu Apr 20, 2006 2:25 pm    Post subject: Reply with quote

babatriestina wrote:
I Fonda vien del Nord Italia e nel XV secolo i ga combattudo dela parte dela Riforma ( protestante) , i xe scampai in Olanda, i se ga sposado con mule fie de mercanti olandesi, ga ciolto nomi olandesi, ma ga mantegnudo el cognome italian Fonda. Prima che Pieter Stuyvesant ghe consegni la Nova Amsterdam ( futura New York) ai Inglesi, i Fonda inveze de restar a Manhattan i xe andai cola canoa nel vilaggio indian de Caughawaga: quando che i Indiani del logo xe sparidi tutti ( scampai o copai) el paeseto ga ciapado anca lu el nome de Fonda, New York

( traduzion un momentin a senso)

Grazie, Betta!
Ciao ciao
Back to top
Coce
citadin

PostPosted: Fri Apr 21, 2006 2:22 am    Post subject: Memorie Reply with quote

Mi conosevo un Mario Fonda, el iera botegher, el gaveva una botegha de comestibili al Ponte sant'Ana visin la Tratoria de Vale. Sior Mario parlava anche el Sloven come quasi tuti i negozianti dela zona. Ciao Coce :-)
Back to top
refolo
distinto

PostPosted: Fri Apr 21, 2006 8:33 am    Post subject: I fonda Reply with quote

Tre anni fa' su quel che iera el piu' bel forum del mondo gavevo scritto dei Fonda. Non perche' mi savevo , ma i stessi Istriani esuli de Melbourne, con carte, fotografie, e documenti...i voleva saver un pocheto de piu'. E tanti, credeme sa' piu' de mi'.
La Mercedes Fonda, che credo la xe imparentada con Jole......quella famosa mandada in penitenza come mi' la iera cugina diretta del mari'.
Qua' tra San Giusto Club-La famiglia Istriana-El fogolar Furlan ecc. semo unidi come le maglie della cadena. Le foto, cartine geografiche, le storie xe tutte appuntade sui muri del Club. Quindi pode' capir che certe robe le resta nella storia de tutti. Tutti gavemo de dir quel che gavemo visto, inteso e studia' a scola....tutto resta in mente come un libro scritto.
Non se ciolemo pel c........non se disemo ti te son Furlana o Triestina, ecc. semo tutti della zona Friuli Venezia Giulia. Oltretutto quei che xe nati, vissudi e emigrai, tutti ga' fatto le scole Italiane.
Se qualched'un nel vero senso della parola oltre el limite del raggio Istrian, xe nato sotto la Jugoslavia-Croazia, questo non vol dir che xe colpa nostra. Mi non la go' con nessun, solo quei che ne ga' fatto del mal.
Come tutti e tutte le storie, sia materiali, umane o guerre non volude, non gavemo de renderghe conto a nessun.
Le sofferenze xe stade a pari merito de tutti quei che purtroppo xe nato/a o vissu' sotto un popolo conquistador. Da non dimenticar chei Austriaci xe andai fin alle porte de Palermo.Quindi non solo che la Venzia Giulia li pol ricordar. Forsi noi col sistema del Romanticismo, i altri col sistema vendicativo.. per far un paragon: Mi' go' una cartolina (maledizion che non posso mettervela') del AUSTRO-AMERICAN sezion dell'emigrazion a Trieste. Scorrevole ..con una domanda del 70 % per emigrar in America.
De quel che posso capir dal palazzo, poderia esser anche la stazion marittima, ma non credo, forsi piu' verso collina.
Ghe iera alloggio, e vito, per sette giorni, finche' rivava le carte per la partenza. O da Trieste-Napoli-Venezia i andava in America a 200 alla volta. Sia che Furlani-Ebrei-Triestini-Gradesani....de qua' se vedi che non tutto iera rose e fiori. E tutto questo xe sucesso prima della guerra Mondiale. Cussi' la miseria umana la xe sempre stada, anche se qualched'un vol far veder che se stava ben, el ricco ga' sempre guarda' per el suo simile el poveretto ga' sempre sofferto.
Noi semo qua'? well son contenta, in una maniera per scusarme xe che purtroppo el detto resta per le mule triestine"""te se ga' fatto el letto? te devi dormirghe sora"" istruzioni familiari.
Maria aka Refolo
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
macondo
eximio

PostPosted: Fri Apr 21, 2006 9:38 am    Post subject: Re: I fonda Reply with quote

refolo wrote:
del AUSTRO-AMERICAN sezion dell'emigrazion a Trieste. De quel che posso capir dal palazzo, poderia esser anche la stazion marittima, ma non credo, forsi piu' verso collina.

El palazzo iera conosudo come la CASA DELL'EMIGRANTE e el se trova in via Italo Svevo, vizin al Scalo Legnami. Adesso xe un complesso de scole...

Back to top
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Fri Apr 21, 2006 10:10 am    Post subject: Reply with quote

E la scola xe apunto la media Italo Svevo
Back to top
Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Istria All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum