| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sum culex no montar in scagno ;-D

|
Posted: Sat Mar 31, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
|
El cuor de quel che poderia esse ciamado centro comerciale
Le uscite verso i treni
 |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Mar 31, 2007 4:34 pm Post subject: |
|
|
E finalmente semo rivai sui binari dei treni dala parte oposta al atrio storico dopo la passegiata per tuto el toco novo dela stazion. Rivadi qua come se fa a no fotografar el treno e le pensiline?
Al esterno, sula sinistra, el silos o quel che resta de questo edificio dopo el grtande incendio. Ma questo farà parte de un'altro servizio; devo ancora far le foto.
E questo xè tuto. Spero che se rimasti sodisfati, ogi come ogi xè una novità.
Ciao
zoom culex |
|
| Back to top |
|
 |
giuli ixolan
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 5:04 pm Post subject: |
|
|
Grande Sum!
Ottimo lavoro!
Stavolta però mancano 2 particolari che mi fa strano non abbia fotografato: i tabelloni luminosi arrivi/partenze in entrata e sempre i nuovi tabelloni ma sulle banchine...
te l'ho detto perchè per me sono una delle cose + belle  _________________ http://triestenelcuore.splinder.com |
|
| Back to top |
|
 |
babatriestina Cavalier del Forum

|
Posted: Sat Mar 31, 2007 5:18 pm Post subject: |
|
|
Grazie, Sum!  |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Mar 31, 2007 5:44 pm Post subject: |
|
|
| giuli wrote: |
Stavolta però mancano 2 particolari che mi fa strano non abbia fotografato: i tabelloni luminosi arrivi/partenze in entrata e sempre i nuovi tabelloni ma sulle banchine... |
Intanto per prima roba ve ringrazio a ti e ala baba(TS) per le risposte in tempo reale e in anticipo anche tuti quei amici che volerà guardar e eventualmente comentar sto mio lavor.
Per quel che riguarda i tabeloni luminosi: Se li vedi un poco nela IV° foto dei interni del atrio storico e anche se assai in picio in quela dele uscite verso i treni. Me dispiasi de sta mancanza, ma no me pareva una roba esplicativa sul restauro e rifacimento architetonico dela stazion, anche se efetivamente i fa parte del aredo. Qualcossa se vedi anche in una foto de nona picia che la ga messo in 'Trieste e i trasporti'.
ciao
sum culex |
|
| Back to top |
|
 |
ffdt Site Admin
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 6:07 pm Post subject: |
|
|
bel ... ... mi ghe son pasado de recente ma no i gaveva ancora verto tuto ... ma ti te ga mai pensado de far foto per la publicita`? ... perche` a pasarghe de persona no me gaveva sai colpido le parti nove ma a vederle in te le tue foto me fa voia de andar a farghe un giro ... ti te ga de gaver cualcosa in te i obietivi che i fa parer le robe piu` bele de come che le xe
ciau ciau _________________ Se fusi facile fazesi tuti
Concerto
Madona de la Neve |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Mar 31, 2007 6:56 pm Post subject: |
|
|
| ffdt wrote: | ... ma ti te ga mai pensado de far foto per la publicita`? ...
... ti te ga de gaver cualcosa in te i obietivi che i fa parer le robe piu` bele de come che le xe
ciau ciau |
Far foto per conto terzi: de tanto in tanto ghe go pensado, ma, no savendo minimamemte a chi rivolgerme, go sempre lassado perder.
Mi no go gnente de speciale nei mii obietivi, anzi, sula machina digitale, che no xè gnanche reflex, xè un obietivo solo e gnanche de qualità ecelsa.
Grazie comunque per el complimento: voleria dir che se no xè i obietivi xè el soramanigo? Forsi, ma gnanche tanto!
ciao
sum culex |
|
| Back to top |
|
 |
ffdt Site Admin
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 11:13 pm Post subject: |
|
|
| sum culex wrote: | | [...]Far foto per conto terzi[...] | xe cuel che te sta fazendo cua ... ma mi intendevo a pagamento o almeno cualcosa che te daghi vixibilita`
| sum culex wrote: | | [...]se no xè i obietivi xè el soramanigo?[...] | mah ... no so ... ... fa ti, ah
ciau ciau
Franco _________________ Se fusi facile fazesi tuti
Concerto
Madona de la Neve |
|
| Back to top |
|
 |
AdlerTS Cavalier del Forum

Joined: 27 Dec 2005 Posts: 7780 Location: mail: adlerts[at]email.it
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 11:33 pm Post subject: |
|
|
A parte la bellezza della parte "storica" della stazion, che non ga bisogno de commenti, ed el giudizio soggettivo della parte nova, che pol piaser o non piaser, diria che non xe bel che un che riva a Trieste trova el bar che non ga caffé triestin Pol sembrar un stupidez, ma xe una delle robe per le quali semo famosi.
A parte questa nota, un bel bravo al nostro SUM  |
|
| Back to top |
|
 |
Tirabaralla citadin

|
|
| Back to top |
|
 |
|