|
forum A Trieste ... un logo de la mente, no solo una cita`
|
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nona Picia no montar in scagno ;-D

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 10:48 am Post subject: El maltempo del'altra setimana... |
|
|
Sempre se qualchedun ga voia de risponder....
De chi xe la colpa del caos che xe derivà, secondo voi, del tempo, dei pompieri, dela Trieste trasporti o dele autorità competenti? _________________ Ciao ciao
Per arrivare all'alba, non c'è altra via che la notte.
Gli amministratori cominceranno ad essere onesti,quando i politici cominceranno ad essere sinceri |
|
| Back to top |
|
 |
VetRitter ixolan

Joined: 13 Oct 2009 Posts: 189 Location: Piacenza (provincia)
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 11:58 am Post subject: |
|
|
al tempo "no se pol" darghe colpe, resta i omini..
saluti |
|
| Back to top |
|
 |
Rawa Ruska ixolan
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 12:58 pm Post subject: |
|
|
per mi de quando che se tuto diviso fra tate dite no camina niente più ben.
Rawa Ruska |
|
| Back to top |
|
 |
babatriestina Cavalier del Forum

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 3:05 pm Post subject: |
|
|
| Rawa Ruska wrote: | per mi de quando che se tuto diviso fra tate dite no camina niente più ben.
Rawa Ruska | vero, perchè i se scariga la responsabilità un co l'altro.
mi po diria, che se saveva che saria vegnudo un stratempo, iera anunciada la neve, I automobilisti o ga le gome de neve, o sa montar le cadene, o sta a casa o dopra i mezzi pubblici.
e qua casca l'asino, perchè i mezzi pubblico DOVEVA esser preparai e inveze ( e qua xe el discorso che no i xe più tanto pubblici..) a ogni spriz de neve i se incugna.
un a ltro discorso che nissun ga fato xe i tassametri: la precedente nevigada go provado a cior un, perchè mi cola mia macchina che no son atrezzada per la neve no vado a zercar rogne, gavevo spetado un bus e me gavevo acorta che no i andava, ma un tassametro me ga dito Mi in salita no vado, el secondo me ga dito La porto fin dove che rivo.
Digo, i tassametri, no podessi anche aver l'idea de gaver in inverno le gomme de neve o meterse le cadene per gaver lavor co neviga???
per i pompieri, poveri, i ga fatto el loro dover e no xe che de dirghe grazie! _________________ La mia patria è l'Europa
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente) |
|
| Back to top |
|
 |
Golfoblu ixolan

Joined: 01 Apr 2006 Posts: 303 Location: Tropico di Capricorno
|
Posted: Mon Mar 15, 2010 4:35 pm Post subject: |
|
|
Purtropo no resta che lagnarse........e cussi xe in tuto el mondo. A seconda del logo sempre e...............sempre, sarà messa in evidenza quela famosa frase..................."Piovi Governo Ladro" che a seconda del momento diventa......."Neviga G.L."......e cussi via de seguito.
De ste parti i disi..." Se i consigli servissi nissun li dava gratis", ma no costa provar....e alora:
- Loghi con clima più mite, podessi esser una soluzion, però ricordarse che se trova altre varianti de ".......... Governo Ladro", tuto sta nel saver gestirle.
Ve auguro che quel per de mesetti nei cuai rivè a meterve in manighe de camisa, ve sia de ristoro.....!! _________________ La mia Patria è l'Italia
Non sono d’accordo con quello che dici, ma difenderò accanitamente il tuo diritto di dirlo....... |
|
| Back to top |
|
 |
sono piccolo ma crescero distinto

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 5:09 pm Post subject: |
|
|
Secondo el sindaco xe colpa dei automobilisti che no ga meso le cadene
Se dopo i meteva le cadene, i busi che xe in via Piccardi all'incrocio con via Revoltella iera tuto colpa dei automobilisti che girava co le cadene anche quando che no ocori....
Mi me par che la roba più importante de dir xe "No xe colpa mia."
E pensar che mia mama, co ierimo pici e ne combinavimo una, no scoltava nisun e ne castigava tuti due. Altri tempi, ma forsi dovesimo imparar de ela, pace a l'anima sua. |
|
| Back to top |
|
 |
sum culex no montar in scagno ;-D

|
Posted: Tue Mar 16, 2010 6:17 pm Post subject: |
|
|
| Golfoblu wrote: | | .sempre, sarà messa in evidenza quela famosa frase..................."Piovi Governo Ladro" !! |
E se no piovi? El governo resta ladro lostesso e sempre!  |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|