forum A Trieste ... Forum Index forum A Trieste ...
un logo de la mente, no solo una cita`

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
forum A Trieste ... Forum Index

Problemi del tram de Opcina
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Trieste e i trasporti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1382-1918
ixolan

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Volevo zontar una roba importante de cui nisun parla.

Un mio amico se ga interessado, perdendo tanto tempo, fazendo tante strade in tanti uffici, e spendendo anche qualche soldin, e all'inizio del 2008 el ga attivado la procedura de tutela da parte della Sovrintendenza.

Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.

Ricordo anche che de tutto el percorso dela trenovia, parecchi tratti xe de proprietà privata, e alcuni tratti xe ancora intestadi alla "Società Anonima delle Piccole Ferrovie di Trieste", che però no esisti più, me par dala fine dei anni '60.
Back to top
View user's profile Send private message
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Wed Mar 03, 2010 4:13 pm    Post subject: Reply with quote

1382-1918 wrote:

Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.

pen petada! :-D

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente)
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Trieste e i trasporti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum