|
forum A Trieste ... un logo de la mente, no solo una cita`
|
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1382-1918 ixolan

|
Posted: Wed Mar 03, 2010 4:10 pm Post subject: |
|
|
Volevo zontar una roba importante de cui nisun parla.
Un mio amico se ga interessado, perdendo tanto tempo, fazendo tante strade in tanti uffici, e spendendo anche qualche soldin, e all'inizio del 2008 el ga attivado la procedura de tutela da parte della Sovrintendenza.
Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.
Ricordo anche che de tutto el percorso dela trenovia, parecchi tratti xe de proprietà privata, e alcuni tratti xe ancora intestadi alla "Società Anonima delle Piccole Ferrovie di Trieste", che però no esisti più, me par dala fine dei anni '60. |
|
| Back to top |
|
 |
babatriestina Cavalier del Forum

|
Posted: Wed Mar 03, 2010 4:13 pm Post subject: |
|
|
| 1382-1918 wrote: |
Cusì che in settembre del 2008 la richiesta, ben documentada, xe stada accettada, nei 60 giorni de affision all'Albo Pretorio per darghe modo de far rimostranze a chi che voleva, nisun le ga fatte, e deso el tram e tutta la trenovia xe sotto tutela.
| pen petada!  _________________ La mia patria è l'Europa
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente) |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|