forum A Trieste ... Forum Index forum A Trieste ...
un logo de la mente, no solo una cita`

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
forum A Trieste ... Forum Index

Nella Lanieri

Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Arti figurative
View previous topic :: View next topic  
Author Message
rofizal
notabile

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 9:34 am    Post subject: Nella Lanieri Reply with quote

Dal vecio forum de Trieste Mia
Luglio-agosto 2005

Da prof:
Inviato: Dom, 31 Lug 2005 22:42 Oggetto: Ritratto miracoloso? Nella Lanieri?

Forse qualchedun sa chi iera quela suora? A che ordine religioso apparteneva? Non posso trovar nissuna informazion in rete... Xe forse beata o la xe Serva di Dio? El suo ritratto xe esposto nella ciesa de S. Antonio T. con tanti nomi de fedeli grati scriti sula cornice...
Grazie!

Da: palpio
Legi la spiegazion in "quatro ciacole".

Da babatriestina:
E se no volè far la fadiga, in sintesi xe Santa Rita da Cascia e el nome xe dela pitrice.

--------

No son ancora rivado a trovar el topic de 4 ciacole citado, se lo trovo la zonterò in sto topic. In compenso go trovado che la Nella Lanieri xe nata nel 1905 e che ne l'otobre 2002 iera stado meso a l'asta un suo quadro intitolado ”Signora” (cm. 24x16 - olio su cartone, firmato)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

me ricordo dele ridade che gavevo fato de sto topic :-D, perchè xe sto quadro, che xe a un ingresso dela cesa da s Antonio novo, rapresenta una suora e sotto scritto Nella Lanieri, e sto qua ga giustamente pensado che sia el nome dela moniga. E po se gavemo inacorto che xe el nome dela pittrice, e xe inveze una s Rita da Cascia. Invocada come "santa dei miracoli impossibili" e come " santa protettrice dele done mal maridade". Do ragioni piuttosto diffuse Wink per farghe suso un pensierin :-D e dedicarghe un quadro.
Pe l'autrice, ghe volessi trovar un libro che sona come "enciclopedia dei pittori del Friuli Venezia Giulia" o simile, e che go visto alla galleria Stadion. là se trova tuto.

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente)
Back to top
View user's profile Send private message
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Wed Dec 24, 2008 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

ogi passavo de là. poca luce e riflessi, ma ve metto el quadro in question

IMG_2147.JPG
 Description:
 Filesize:  51.71 KB
 Viewed:  494 Time(s)

IMG_2147.JPG

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente)
Back to top
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Tue Mar 02, 2010 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

se ve interessa Nella Lanieri, sta settimana alla galleria Stadion xe al asta ( sto weekend) un per de sui quadretti.. meo la santa Rita, a mio parer, i quadretti xe dei paesagi a bbastanza anonimi. li podè veder al esposizion sti giorni, in Riva Grumula.

Triestina? la gaverà sicuramente operado a Trieste, ma la iera nata a Cracovia, No trovo l'anno della sua morte.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Arti figurative All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum