|
forum A Trieste ... un logo de la mente, no solo una cita`
|
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Rawa Ruska ixolan
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 1:35 pm Post subject: |
|
|
Spero che gaverè visto el sciopo del marinaio esposto in Pescheria (per la prima volta in 90 ani!) nela sezion Trieste in guera. El iera de anorum al museo de storia patria, come dimenticado...
Rawa Ruska |
|
| Back to top |
|
 |
AdlerTS Cavalier del Forum

Joined: 27 Dec 2005 Posts: 7780 Location: mail: adlerts[at]email.it
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 1:47 pm Post subject: |
|
|
Infatti: anche se non se podeva, non go resistido a fotografarlo
| AdlerTS wrote: | Son andado a veder la mostra in Pescheria, e go scoperto che una parte del Marinaio di ferro se ga salvado: el fucil , conservado nel museo de Storia patria.
Nel dettaglio se vedi ben i ciodi. |
_________________ Mal no far, paura no gaver.
Last edited by AdlerTS on Mon Dec 15, 2008 1:48 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
babatriestina Cavalier del Forum

|
Posted: Mon Dec 15, 2008 1:47 pm Post subject: |
|
|
| Rawa Ruska wrote: | Spero che gaverè visto el sciopo del marinaio esposto in Pescheria (per la prima volta in 90 ani!) nela sezion Trieste in guera. El iera de anorum al museo de storia patria, come dimenticado...
| ghe xe un link un per de post più sora in sto thread. Xe tante robe interessanti in sta mostra, pecà che sula porta xe un divieto de foto e de filmar, anche se mi go visto più de un cola machina fotografica in man. E purtroppo no go visto in vendita un catalogo completo dela mostra. _________________ La mia patria è l'Europa
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente) |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Mon Dec 15, 2008 1:49 pm Post subject: |
|
|
Gavemo incrosado le risposte  _________________ Mal no far, paura no gaver. |
|
| Back to top |
|
 |
serlilian distinto

|
Posted: Mon Dec 15, 2008 8:15 pm Post subject: |
|
|
| Rawa Ruska wrote: | Spero che gaverè visto el sciopo del marinaio esposto in Pescheria (per la prima volta in 90 ani!) nela sezion Trieste in guera. El iera de anorum al museo de storia patria, come dimenticado...
Rawa Ruska |
Anche ti qua? Ben rivado.  _________________ Liliana
- . - . -
"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra) |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Wed Jan 14, 2009 1:39 pm Post subject: |
|
|
a proposito di ciodi del Marinaio, legio in San Giacomo de Zubini, pag 248:
-8 luglio 1916 : Circ. Mag. sull'inaugurazione del Marinaio di ferro. l 12 luglio gli allievi della Scuola popolare e cittadina Arciduca Francesco Ferdinando, accompagnati dalla banda, si sono recati a battere il chiodo in Piazza Grande. Il Sig. Commissario Imperiale aveva elargito Cor. 200 per l'acquisto di chiodi da parte degli allievi delle civiche scuole: a questa scuola furono rimesse Cor. 9 colle quali 18 allievi scelti tra i più meritevoli hanno acquistato un chiodo da 50 cent.
Insomma, 400 ciodi li offriva el governo per far andar avanti el lavor  _________________ La mia patria è l'Europa
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente) |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Feb 06, 2010 11:21 pm Post subject: |
|
|
| babatriestina wrote: | | MisterKappa wrote: |
El marinaio de fero xe sta buta' in mar nei ultimi giorni prima che rivassi i taliani, forsi el 30 otobre.
| Go leto de qualche parte che i lo ga brusado propio el 30 ottobre, credo che sia i diari de Lucia Tranquilli |
Pareria che ad gni modo in quela data non el fussi più in piazza, ma in una Esposizion de Guerra ! (tignindo per bon Giuliano Gaeta).
Per chi ama queste cronache, come mi: el marinaio jera stado costruido per opera della "Società triestina austria" nel luglio 1916, xe stado inaugurado dal cav. Bernettich-Tommasini insieme al Luogotenente Fries-Skene e all'ammiraglio Koudelka, nonché benedetto dal vescovo Karlin. El primo ciodo xe stado batudo prorpio dal Koudelka per incarico de Francesco Giuseppe. _________________ Mal no far, paura no gaver. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sun Feb 07, 2010 8:04 am Post subject: |
|
|
Immagini e breve storia del Marinaio de ferro anche su Trieste, una città senza monumenti, pag .89-90 _________________ La mia patria è l'Europa
|
| Back to top |
|
 |
Rawa Ruska ixolan
|
Posted: Sun Feb 07, 2010 10:23 am Post subject: |
|
|
Mi dai i dati del libro citato? edizione anno ecc?
Grazie!
Rawa Ruska |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sun Feb 07, 2010 6:31 pm Post subject: |
|
|
| Rawa Ruska wrote: | Mi dai i dati del libro citato? edizione anno ecc?
Grazie!
Rawa Ruska | se ti riferisci a quanto sopra:
Trieste una città senza monumenti
a cura di Pier Paolo Sancin
luglio editore
prima edizione 2009
ISBN 978-88-89153-53-6
stampa maggio 2009
( ne parlavo in Novità librarie) _________________ La mia patria è l'Europa
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|