forum A Trieste ... Forum Index forum A Trieste ...
un logo de la mente, no solo una cita`

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
forum A Trieste ... Forum Index

Alleniamoci per la Maratona!
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Atletica
View previous topic :: View next topic  
Author Message
babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Tue Oct 06, 2009 10:13 am    Post subject: Reply with quote

caro Nick, mi de anni ghe ne go passai sessanta, quindi forsi son più vecia de ti e son anche moderator.
E el compito de noi moderatori xe applicar le norme del forum, in particolar quele che raccomanda
"Xe tignudi come INACETABILI i mesagi che gabi dentro:
-insulti e ofese sia verso de singole persone, utenti o no che i sia, sia a grupi raziai, linguistici, politici o altro "

e le tuo post original usava un termine abbastanza pesante, non per el passo sula denunciabilità ma nel paragrafo precedente.
Anche sul tuo giudizio de chi che pol dar e no dar consigli, me permetto de farte saver che rofizal xe incluso fra quei che risulta nele graduatorie delle maratone sora riportade.
te pol no esser dacordo con lu, ( come vedi anche mi go espresso delle perplessità) ma xe modo e modo de dirlo. Anche de ti, no gavemo finora le tue credenziali sportive..

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente)
Back to top
View user's profile Send private message
Nick
naufrago

PostPosted: Tue Oct 06, 2009 10:40 am    Post subject: Reply with quote

No me piasi far polemiche, e spero che no continuemo ancora per tanto, perchè anche a mi me piasi aver a che far con un Forum tranquilo....
Voio però un atimo solo farve notar, sicome che me par che no sè tanto dentro de l'argomento, cossa che vol dir "correr a 4 min/Km" come che rofizal sostien che el principiante pol far.
A questo fine ve allego questo link, http://www.trofeots-run.com/home/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=42&Itemid=29, dovè cliccar su "XXXI maratonina del Carso" in fondo ala pagina.

Grossomodo dala posizion 40 ala 50 sè gà clasificà "signori" atleti che i gà corso 21 Km e rotti in poco più de un'ora e venti, alla velocità (xè proprio el caso de dirlo) de 4 min/Km

Xè più chiaro adeso ? Ve rendè conto cossa che vol dir andar a quel ritmo ? E ve rendè conto cossa che vol dir meterse in testa de far questo per un principiante ? No ve par un poco rischioso ?

Forsi le mie parole no iera el massimo, e me scuso con i frequentatori del Forum, ma ve esorto a voi moderatori a no lassar che consigli del genere vegni divulgadi senza gaverne el credito necessario.

Adeso vè saludo vado a corer.
nick

P.S.: comunque son anche mi nele classifiche dele corse

babatriestina
Cavalier del Forum

PostPosted: Tue Oct 06, 2009 11:03 am    Post subject: Reply with quote

dal punto de vista contenutistico, te ga la mia completa approvazion.
me vien el idea che el principiante de cui parlava rofizal no sia un principiante vero, ma un che ga za esperienza de corse e che xe solo che principiante in fatto de allenamento per maratone..
parlo per mi, mi fazevo solo jogging lento e per mi 6 km/h , che po xe la velocità anche de un bon passo sostegnudo, iera più che soddisfacente per sentirme ben.. ovvio che no me go mai insognado de far una maratona!
su sto forum le sezioni sportive xe piuttosto poco seguide, per cui ben vegni un poco de movimento de chi che se occupa de ste robe!
Per inciso, mi me piaseria saver perchè ne riportè ste velocità espresse in minuti/km, cioè tempo/spazio , mentre le velocità in fisica vien sempre definide nella forma spazio/tempo. Question

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella- cosa dirà la gente)
Back to top
Nick
naufrago

PostPosted: Tue Oct 06, 2009 3:49 pm    Post subject: Reply with quote

Ecco ti per esempio se te andavi a 6 Km/h vol dir che rapportado al chilometro iera 10 min/Km, quindi per far i 42 Km e 195 metri dela maratona al tuo passo te ghe gaveria messo 8 ore e 30 minuti.

Considera quindi questa la velocità de un principiante, che no riveria non solo a correr per tutta quella distanza, ma neanche a correr più veloce....cossa te par ?? xè possibile per lui andar a 4 min/Km ??
Te gaveria dovudo corer 2,5 volte più veloce.
Non solo, per andar a 4 min/Km bisogna esser allenai, soprattutto per tignirli per tutta la lunghezza della gara !!

Per le specialità della corsa se usa misurar la velocità in min/Km perchè se cori lentamente, no come le machine che va a 60-80-100 Km/h e anche perchè se assumi come riferimento el chilometro che se cori in pista per "tarar" le proprie prestazioni.

Bacini

VetRitter
ixolan

PostPosted: Tue Jan 12, 2010 2:42 pm    Post subject: 1/2 maratona Reply with quote

provo a rispolverare senza polemiche questo topic chiedendo se qualcuno ha, gentilmente, tabelle per preparare una mezza maratona.
ne ho fatte già due, ma sono fermo da un pò. attualmente riesco a fare 5 km di campestre, con salite e discese, in 30 min..
grazie in anticipo
Back to top
Nick
naufrago

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

Non mi permetto di mostrarti tabelle di alcun tipo, perchè come ben sai ogni allenamento va precedentemente studiato in base alla caratteristiche dell'atleta (età, forma fisica del momento, esperienze sportive, risultato che si vuole raggiungere ecc.), ma sappi che in rete si trova praticamente di tutto.

Ti segnalo ad esempio i programmi che quasi tutte le marche sportive hanno nei loro siti web (Adidas, Asics....) e quelli di amatori del podismo:
http://www.runningforum.it/index.php
http://www.albanesi.it/Corsa/Corsa1.htm
http://www.maratoneta.it/
http://www.fodipe.it/homefdp.htm
http://www.corriumbria.it/allenamento/

....e qualche altra tonnellata di siti simili.... :-D

VetRitter
ixolan

PostPosted: Tue Feb 02, 2010 9:36 am    Post subject: Reply with quote

grazie, tra un mese provo la mezza di Piacenza, se non muoio prima magari tento anche quella d'Europa..
saluti
Back to top
Post new topic   Reply to topic    forum A Trieste ... Forum Index -> Atletica All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum